dilluns, 14 de gener del 2013

Espectadors

Com ja és tradició, ahir diumenge 13 de Gener vam quedar amb l'Eva, en Med, en Francesc i en Dante, per anar al cinema a veure ¡Rompe Ralph! He de dir que al principi de veure-la no les tenia totes, ja que la sinopsis a mi no m'acabava de convèncer, però en Francesc deia que si, que estava molt bé. 
Després de comprar les entrades (els dos cops que hem anat al cinema, en Rodrigo sempre les agafava i els hi dóna al noi perquè ens les trenqui, és una cosa que em sorpren pel tímid que es mostra a vegades). Després doncs, li vaig preguntar si volia alguna cosa per menjar i ell no em va dir pas que no: Crispetes grans i coca - cola per disfrutar de les hores que ens esperaven a dins de la sala. 
Abans d'entrar  a la sala en Med, en Rodrigo i en Dante

Ells tres es van assentar l'un al costat de l'altre, mostrant-se oberts els uns amb els altres i amb molta més confiança que no pas el primer dia que es van conèixer. La veritat és que en Rodrigo em sorpren cada dia i per a bé, veig que li agrada i que disfruta quan quedem i amb en Med s'han fet bons amics.
Després que s'acabés la pel·lícula, el vaig deixar a casa seu tal i com havíem quedat amb la seva mare. 

Al baixar em va dir: La pròxima setmana què farem? Aquests són els moments en que em fa veure que disfruta i té ganes per passar el pròxim cap de setmana amb mi i amb els altres. T'enriqueix d'una manera que costa de definir-ho amb paraules...

Pd: He de dir que al final de la pel·lícula em va canviar el punt de vista que tenia d'ella, em va agradar bastant. Aquí us deixo el trailer :) 

1 comentari: