diumenge, 6 de gener del 2013

Juganer

El passat 29 de Desembre vam quedar altre vegada amb la Natàlia, en Franscesc i l'Eva; juntament amb els seus mentorats en Moha, en Med i en Dante. També va venir la germana de l'Eva, l'Anna de 14 anys que es va mostrar molt simpàtica amb tots en tot moment.

L'intenció que teníem era passar una bona estona els 9 jugant a futbol a l'Estadi Albert Gurb de Figueres, on hi ha la pista d'atlestisme i un camp de futbol de gespa artificial. Els nens els hi agrada molt el fútbol, per això vam creure molt addient que seria una bon dia per tots plegats,...però al final no va ser així. Resulta que no hi podíem estar allà i ens en vam haver d'anar. Com que jo sabia que hi havia activitats esportives al Poliesportiu de Figueres, per aquestes dates nadalenques, els hi vaig proposar perquè no ens acostàvem allà (era a 2 minuts) i tots van estar d'acord.

En Rodrigo, en Moha i en Med als inflables

Va resultar que els hi va agradar molt, perquè allà van fer activitats molt diverses com jugar a futbol, bàdminton, tir amb arc i el que més els hi va agradar crec els inflables. En Rodrigo es va trobar el seu millor amic, en José i van estar una estona jugant a bàdminton els dos. Al acabar em va dir que li havia agradat molt i que no s'esperava haver-se trobat en José allà.

En Rodrigo i el seu amic José, jugant a bàdminton





Vam passar una estona molt divertida tots junts. Després vaig acompanyar-lo a casa com cada trobada i em va preguntar què faríem el pròxim cap de setmana, jo li vaig dir que parlaria amb la seva mare i ja li diria, perquè em va sorprendre bastant que m'ho digués, però a la vegada vaig veure que té moltes ganes de quedar amb mi i es sent cada vegada més cómode.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada