divendres, 29 de març del 2013

Bitlles i Cadaqués


El passat 16 de Març vam quedar tots plegats per anar altre vegada a fer unes partides a la bolera de Figueres. Els nens ja feia dies que ens insistien per tornar-hi anar, perqué el primer cop que hi vam anar els hi va entusiasmar. De fet, en Rodrigo em va dir que era l'activitat que més li havia agradat fins aquell moment (però insistint que les altres també s'ho havia passat bé!). Així doncs, seguint la tradició, aquest cop en Francesc i la Natàlia van jugar amb els nens, ja que jo i l'Eva ja ho havíem fet l'altre vegada que hi havíem anat. La veritat és que el temps va passar molt ràpid i després d'acabar la partida van voler jugar una partida al futbolí i a una de les màquines que hi havia per allà.


Com que encara era clar, vam decidir anar al barri on viu en Francesc ja que tenien ganes d'anar als parcs. Vam anar a tres de diferents, i s'ho van passar d'allò més bé. En Francesc i jo també vam aprofitar per recordar una mica aquells anys en que érem més petits i gronxar-nos una estona. Se'ns havia fet de nit, i havia de ser hora de plegar...però abans, els hi vam comentar als nens que la pròxima setmana aniríem a un lloc una mica especial per celebrar els aniversaris d'en Med, Dante i Rodrigo.












Tal dit tal fet. Aquest cap de setmana passat vam quedar tots 8 a l'estació de Figueres a les 10 del matí. Els hi havíem insistit que fossin puntuals, perquè sinó podríem perdre el bus i no tindríem excursió. Com un clau de puntuals van ser, de fet jo vaig ser la última en arribar (però a l'hora!). Després de 15 minuts de trajecte, ja ens començaven a preguntar quan faltava...1 hora de trajecte se'ls hi feia una mica pesada. Cap dels quatres hi havia estat mai a aquest petit poble de la Costa Brava. De fet, jo al principi del Projecte li vaig comentar en Francesc d'anar-hi, perqué és un lloc molt tranquil i de cara al bon temps alegra anar-hi de'n tant en tant; ell em va comentar que no hi havia anat mai...així que els hi vam proposar a l'Eva i la Natàlia i els hi va semblar bona idea. Vam decidir fer-ho aquest dissabte passat dia 23 de Març perquè era l'aniversari d'en Med! Al cap de 3 dies, el dia 26 el d'en Rodrigo i l'endemà, el dia 27 d'en Dante. Ens va semblar una molt bona idea fer alguna cosa diferent i anar a Cadaqués a passar el dia per celebrar el canvi de xifres dels tres rossinyolets 

En arribar a Cadaqués, ens vam assentar tot el matí a la platja principal. Vam estar jugant a l'UNO, a raquetes que havia portat l'Eva,...Jo em vaig voler remullar una mica els peus i els nens tot darrera em van seguir; però es van engrescar i em van mullar una miqueta (per no dir molt). L'aigua estava molt freda, normal pel mes que som, però també pel dia que feia ja que estava una miqueta ennuvolat. Després, els hi vaig proposar d'anar a una altre platja que era de sorra i quedava més lluny, així caminavem una mica pel poble. Allà vam dinar i vam menjar el que havíem comprat abans. Per sorpresa nostra, els rossinyolets es van treure la roba i es van posar a l'aigua!!! Vaig pensar que agafarien un bon refredat, però després s'ho van passar d'allò més bé enterrant-se amb la sorra entre ells, mullant-se etc. La part complicada és que només teníem dos tovalloles i estaven empapatats de dalt a baix, però ens ens vam ensortir. Quan ja van tornar a estar vestits, vam treure com unes postres especials perquè bufessin les espelmes i demanessin el desig respectiu. Ah per cert! Jo li vaig fer un petit regal en Rodrigo: un rellotge. Per què? Sempre m'ha estat demanant l'hora, i vaig creure que seria molt idoni que en tingués un. La veritat és que li va encantar i li va canviar la cara quan el va veure. Espero que d'aquesta manera continuiï essent puntual quan quedem, ara ja no tindrà excusa! 

Quan vam acabar, ens vam dirigir al centre de Cadaqués altre vegada. Ells no tenien les piles descarregades, així que van començar a jugar a pilota al mig de la plaça del poble i uns quants nens s'hi van apuntar amb ells. Eren 2/4 de 7 i vam decidir que era hora de tornar cap a Figueres. 
Havia estat un dia complert, diferent de la resta de quedades i molt alegre per tots 8 :)





 







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada