dissabte, 22 de desembre del 2012

Rialler

Després de la primera trobada, he quedat dos dies més amb en Rodrigo.
La setmana passada vam anar a veure Astèrix i Obèlix al Cinema a Figueres; ell m'havia dit que li agradava anar-hi però que ja feia un any que no hi anava. Vaig creure que estaria bé i que li agradaria, i així va ser.
Allà també ens vam trobar amb l'Arnau i el seu rossinyolet, però ells van anar a veure una altre pel·lícula.
Quan va començar el film, ja em va començar a parlar i a fer preguntes, vaig veure que tenia més interès que no pas el primer dia; estava molt més còmode i molt més rialler. Li va agradar molt la pel·licula i em va demanar que hi anessim més cops!

Avui, de fet acabo d'arribar a casa, hem quedat amb l'Eva, la Natàlia i en Francesc per anar a la bolera. Vam creure oportú quedar tots 4 amb els rossinyolets, perquè es coneguessin i tinguessin més vincle entre ells i estiguessin més comodes. Després de fer una partida a la bolera, en que també hi hem jugat jo i l'Eva (el pròxim cop en Francesc i la Natàlia els hi tocarà jugar) i que jo quedés en última posició...(no se m'ha donat mai bé); els nens han jugat al futbolí en que han quedat empetats i després a un altre joc.
La tarda ha estat molt divertida per tothom. En Rodrigo m'ha demanat de tornar-hi algun dia més, perquè era la primera vegada que hi anava i no se li ha donat gens malament això de la bolera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada